.

Monday, February 16, 2009

Serba baru...


Ari ni secara rasminya aku brd di tempat keje baru, kawan-kawan baru, editor baru & bos baru...pendek kata serba barulah. Team baru aku terdiri drpd Kak Ema Husin, Kak Azeda, Yam & Kak Haizan. Juga kengkawan di dpmt bersebelahan (Suzie, Ct & AnisNur) dan grafik (Shima, Chot, Wan & Fred)

Pandangan aku terhadap mereka? Hmmm...masih sgt baru, walaupun ada antaranya aku selalu terserempat waktu bertugas. Kak Ema dan Kak Azeda dh lama aku kenal, 10 thn lalu aku dh kenal mereka...kira bolehlah faham serba sikit perangai mrk berdua. Dan aku sedang mengenali yg lainnya...so far, x ada problem...sebab yg ptg pd aku adalah kerja. Selagi x mencampurkan hal peribadi dgn kerja, kira oklah...under control'lah.

Kekok? Terasa jgk...tp aku buat x layan je perasaan tu walaupun nyaris mentel awalnya (hal-hal teknikal, rasanya x payah aku cerita kat sini kan...ala2 kisah dlm kelambu gituh, so x baik kan citer kat org luar kelambu kan...huhuhuhu)!

Hari pertama yg serba baru dan pertamalah...semoga semuanya diberkati Tuhan. Semoga semua dpt terima aku dgn baik, tanpa prasangka...sbb aku x suka berprasangka pd org...hidup ni singkat sgt, buat apa nk semakkan kepala dgn hal2 yg memeningkan kepala...so layanzzz...!!!

No comments: