.

Tuesday, June 23, 2009

bluesss time...


ari nie sengaja amik cuti ganti, byk ari lg x amik so aku gunakan peluang nie 'tuk rehatkan kepala otak. sambil2 tu mlm semlm aku memunggah 'harta2 karun' tuk dikemaskan, plan nk pindah tp masa x sesuai so aku berkemas sj la dulu...

sambil dok berkemas, aku layan citer korea ni...aceli dh habis tgk 3 kali citer ni, tp disebabkan citernya ala2 boleh layan & aku pun sgt2 la menyukainya so aku layan buat kali ke-4 (ada aku kisah brp byk kali tgk...huhuhuhu...)

citer ni (sila rujuk gambar eh...), rasanya kalau sape2 peminat citer korea sure pernah tgk citer ni kat tv. aku x tgk sirinya di tv, aku tgk dvd yg dibeli kat Jakarta 2thn lepas...sgt bebaloi beli dvd ni...

citernya lucu, dari awal asyik gelak sampai beringus hidung. tp bila sampai pertengahan & penghujungnya mula la sayu hati...kejila pengarah citer ni...apa pun aku tabik dgn derang sebab berjaya hasilkan citer best camgini...

selain lakonan mantap...makwe & pakwe dlm citernya semuanya cute2, otak giler2 ...sesungguhnya best la (sori ar sj nk promosi citer ni, walaupun x de pekdahnya...ada aku kisah...)

so mlm td sampai tgh hari aku dok pulun citer ni...pelik kan amik cuti semata2 nk layan dvd....(matilah kena maki ngan editor aku...larikkkkk)

No comments: