.

Sunday, July 4, 2010

...terbius

Aku tgh terbius dgn sinetron yg satu ni. Citernya simple jek, malah ada byk pengaruh drpd citer2 korea terutamanya Princess Hours (hampir keseluruhan citernya mirip amat-saduran gituh)...ini pulak versi Benci Bilang Cinta-BBC!
Apa pun, aku x kisah cuz aku suka sgt watak yg dibawa Baim Wong sebagai Dimas Subekti. Dia menonjolkan watak lelaki yg ego, sarkastik tapi sgt soft spoken...memember aku kata dia tak lah handsome sgt, but personality yg ditonjolkan sgtlah menarik- charming habis! Sekali gus mengingatkan aku pada seseorg masa kerja di Jakarta 4thn lepas.
Aku teruja tgk Baim ni berlakon cuz muka beliau itu mirip sgt2 tp versi lebih kurus n vokalnya x de lah sesedap Baim-itu sgt pasti krn aku lebih suka vokal Baim-gemersik-dipendengaran aku.
Jd, saat nonton Baim di tv aku jd rindu pd beliau. Sedang apa beliau skrg? Aku x harap beliau juga rindu pd aku, cukup sekadar beliau masih ingat pd aku-memadai.
Okeh, lupakan pasal beliau aku itu. Kembali pd Dimas dan pasangan serasinya, Winda (Marshanda). Couple ni di mata aku sgtlah romantik habis-maybe cuz derang ni pernah couple betulan suatu ketika dulu. Dan aku nyaris rasa kecewa cuz dgr citer derang dh putus n masing2 dh ada couple baru...hmmm lawak lah pemikiran aku ni kan...apa pun best layan BBC-walaupun Dimas mudah sgt menangis. Di luar tv, x mungkin ada lelaki gitu.

No comments: