.

Saturday, November 13, 2010

Bosan dowh...

…ari ni ada showcase IFF 2010 kat JW Marriott Hotel KL. Punya la malas nk p, tp dek krn tugas n mmg giliran aku bertugas buat liputan jd kena la merajinkan diri yg tgh dilanda kemalasan sejak dua tiga menjak nih.

Kul 6.30pm, aku dh kuar opis-ari jumaat biasa jln jam-so lebih baik kuar awal, lg pun sure sengal cari parking. Sambil2 pk, nk park kat parking hotel or Pavi? Hmmm…kalau park kat hotel nanti ngeri nk jln sengsorng time blk nanti , kalau kat Pavi aku dh terbiasa lg pun byk pintu masuk-leh cari yg dekat2 pintu lif.

Seperti yg ku jangka, jln mmglah jam-masing2 drive mcm jln tu tuk nenek depa yg punya…yg terkemut2 mcm takut sgt body kete kena sagat pun ramai gak…marah sungguh pd masyarakat!

…kul 7.20pm sampai kat lobby hotel, terus cari surau-solat dulu b4 bertugas hehehehe. Terkejar2 mmg, tp kewajiban kena diutamakan. 7.55pm terus masuk Grand Ballroom, cuz katanya kul 8pm jemputan VVIP nk sampai.

…tp biasalah, nan ado nye…tunggu n tunggu, itulah keje nye-nyampah sungguh. Dlm dewan showcase mcm2 gelagat dok ada, mcm2 bentuk badan pun ada-semua tu jd tarikan aku tatkala melayan bosan-serius bosan giler dowh! Keseluruhan showcase ok lah, byk peningkatan. Tahniah kepada penganjur-thn dpn leh wat lg!

…kul 10.45pm, aku sms Poklie (jurugambar)-aku nk balik dulu takut lak sengsorang berjalan kat parking Pavi tuh. 11.30pm, sampai area Wangsa Maju…haus giler-tp malasnya nk menyinggah so tahan le sampai umah.

No comments: