.

Tuesday, November 16, 2010

Lost...

...pernah x korang rasa bosan tu best? hukhukhuk...mmg x best pun, sapa yg kata bosan tu best mananya deria rasanya dah ke laut la tu. arghhh...bila bosan, mcm2 rasa ada-mengantuk, lesu, malas, muak, cemuih, sedih-ah semua lah!

...dr pg aku x ke mana2, malas nk kuar-x ada tujuan nk keluar. nk ajak memember keluar pun surelah depa semua x dak, pakat cuti-kejar lembu, kambing, itik, ayam etc..aku? x tau nk kejar apa.

...kul 8pm, aku start enjin-nk cari angin cuz kepala dh berdenyut semacam-gara2 terperap dlm umah je seharian. teringin nk mkn sup ekor or tulang kat danau kota, tp menyampah lak bila teringatkan 'kakak gemuk x mesra alam' tuh bila amik order-nyampah tahap dewa!

...huh sengal! tgh2 drive aku lost, x tau nk pe mana-hukhukhuk-pk punya pk, aku pun pe la care4 walaupun x tau nk beli apa. nk balik umah pun rasa cam kejam sgt, enjin x sempat panas aku dh nk balik-sian hencik omme aku!

...sampai care4, org masih meriah walaupun mlm raya. alang2 dh dtg, aku pun rembatlah meggi, roti, nuget, aiskrim n buah2 utk stock bbrp ari bercuti ni. lepas sakan memboring (mengalahkan anak 10...), terus blk-sebenarnya lapar cuz aku nampak meggi tu mcm memanggil2 jek-sampai umah, sup ekor idam dh bertukar rupa...hahahahhaa

...senang, aku rebus meggi-cukuplah tu wat bekal nk tarik selimut mlm ni hukhukhuk

No comments: