.

Sunday, January 2, 2011

...melayan 'lah

Boys Over Flowers- kisah cinta n giler2 remaja.

…member bilik aku, Erin x de ari ni…blk bertapa kat umah mak ayah dia kat Klang. So, tinggal le aku sengsorang melayan kebosanan. Sib baik aku nih hantu ost Korea, ada gak la peneman.

…lepas msk Sambal Sardin (…yg superduper spicy), celur Pucuk Paku n masak nasi (…nasik lembik, cuz x suka nasik keras). Aku pun ‘tapau’ semua tu kat depan pc (…mcm mana nk diet kalau mkn nasik pun sambil melayan ost Korea-sila jgn ikut perangai aku ni ye kakak2).

…biasalah, bila mkn menghadap pc/novel…makna kata, nasi ke mana apa ke manalah…x habis pun sepinggan nasi, yg habis cuma ulam yg aku ratah dgn sambal yg penat bangat tuh.
X kira, aku tetap kata Kim Hyun Joong lg hensem-dlm hati ada taman hehehehe-fighting!
Hensemkan...my bf hahahahaha;-)
…hari ni aku melayan Boys Over Flowers ost, ceria skit hari lembab n lesu aku ni. Citernya simple jek, n 4 heronya semua jambu2…tp aku lebih tertarik pd hero kedua-Kim Hyun Joong (watak Yoon Ji Hoo), walaupun Erin kata hero utama Lim Min Ho (watak Gu Jun Pyo) lebih hensem + jambu.

…sejak tgk ost ni, aku dh istiharkan Kim Hyun Joong tu sebagai ‘kekasih gelap’ aku (…so sapa2 pun x leh rembat terutama dlm terang-terangan…wakakakaka). Citer ni best, alah biasalah citer cinta remaja-yg buat lawaknya bila Koo Hye Sun-heroin (watak Geum Jan Di) tu wataknya direka ala2 bentul, lurus, jujur n cinta habis kat hero utama (…walaupun asalnya dia suka giler kat hero kedua-ala2 cinta pandang pertama gituh, tp tetiba berubah angin kat hero utama).

…apa pun ost ni sgt boleh dilayan + lagu2 nyer pun best…harus la kan ada vokal ‘kekasih gelap’ ku, Kim Hyun Joong…;-)

No comments: