.

Wednesday, December 24, 2008

Mental + gampang=lahanat!!!

cibai lahanat punya keladi tua...nk mampus sgt dah agaknya...setan gondol pun x cilaka mcm ko.. korang jgn panik...aku sebenarnya memaki manusia yg korang sebenarnya mmg x kenal dan tarak kena -mengena langsung (pasal yg aku maki tu bukan spesis buah nangka atau jenis2 buah yg ada getah, dan bukan jugak pokok getah kat belakang rumah nenek kawan Bedah Tonggek, kakak tiri sedara kawan aku punya sahabat...)

... malam yg paling gampang dan lahanat yg pernah aku rasakan, sebab terpaksa pandang tanpa rasa nk menikmati pun senyum cirit keladi tua itu... selepas puas dia sekolahkan aku dgn ayat2 yg x berapa nk power tu, aku dgn bangganya sempat ucap terima kasih sebelum blah meninggalkan dia terpingga2 (mcm tgk gajah tua pakai bra...) dan sempat jugak aku banting pintu mahalnya yg konon berharga RM 2k dan ditempah khas kat kedai Mr Hong...ada aku kisah!!!


mlm itu jugak tanpa rasa bersalahnya, aku ajak 'TTM serius' aku layan otak mental...dan mekasih banyak2 sebab si mamat ni sudi sungguh meminjamkan masanya utk aku dan dgr celoteh2 aku yg penuh dgn ayat2 cilakak... dan si mamat masih senyum sambil ajak aku layan koleksi lagu rocknya...

tanpa kemaluan, aku hentak2 tangan kat dashboard ketenya itu... sungguh...hilang dua tiga titik kementalan yg aku rasa sejak 5 jam sebelumnya...

*p/s: apa pun...aku tetap nk kata...cilakak babi punya, keladi tua....!!!!!

No comments: