.

Friday, August 27, 2010

Blues day...

...hari ni mmg plan x mo ke mana2, nk shopping raya pun malas cuz dh tau sgt la hari2 gini sure melaut manusia kat mana2 shoping compleks pun. So idea terbaik adalah memerap kat rumah sambil layan blues.

Cara aku layan blues simple jek, layan dvd korea-byk lg stock yg lum sempat dilayan-byk le keje nye...kalau layan dvd sure satu keje pun x menjadi. So ari ni, aku gunakan sepenuhnya melayan Ost All In-citer ni ada sikit lembap tp tetap syok dilayan-sambil2 tu leh belajar 'main judi'...hahahaha
Hero citer ni mulanya aku tgk x de la hensem mana, tp bila dh lama2 tangkap jatuh cinta lak...hahahaha cuz muka dia 'jantan' habis-x de la jambu sgt mcm hero korea lain.

Heroinnya pulak mmg cute, pernah bergandingan dengan Rain dlm Ost Full House. Dan gandingan mereka berdua dlm All In mmg serasi habis, sgt padan n sesuai.

'Berzaman' gak lah nak habiskan citer ni, lepas solat sambung tgk...sambil berbuka pun layan gak lagi. Berhenti kejap utk p tarawih n layan semula. Kiranya mcm taksub sgt lah...sampai memember pun geleng kepala tgk perangai aku hari ni-Ada Aku Kesah! Kuang...kuang...kuang!!!

Act, aku mmg lebih suka lepaking kat umah bila cuti or bercuti...x suka nk p mana2 n mudah 'kelemasan' kalau p tempat yg ramai manusia. Sebab gak aku jarang keluar ngan kawan2, terutama kalau ngajak ke tempat2 sesak nafas tu-tp kalau ajak p konsert rock aku sanggup-so jgn x ajak k..!

No comments: