.

Wednesday, July 20, 2011

Mainan baru...

...sgt la bosan, padahal kerja berlambak...deadline mmg ada harapan nk dilanggar kalau x berjaga2...tp aku still nk layan bosan. Mmg, kalau hidup lebih byk pk pasal kerja mmg bosan, tp kalau x pk xdak sapa pulak yg nk tolong pk kan...x kan nk suruh Ma aku pk kan pulak!!!

...dua tiga menjak ni mmg mood x berapa nk best, mata asyik nk layan tido sama naik ngan badan yg asyik nk baring je mcm org patah tulang belakang (...perumpamaan ni Ma aku yg bg utk anak2 dia yg pemalas...hahahaha).

...ye, aku mmg tgh x de mood nk buat apa2 pun...walaupun aku suka menulis tp bila kerja aku dh rasa mcm kejam nye keje aku ni...hari2 kena menulis, kadang2 aku sendiri pun x tau apa yg aku tulis...lepas baca balik barulah perasan betapa jahanamnya benda yg aku tulis tu...(nasib baik ada perangai suka baca balik lepas tulis apa2...kadang terlepas gak)
Mainan baru yg sgt best n melekakan
...eh, dok bosan2 lupa lak...semlm aku dpt 'mainan' baru...iPad2 pemberian En. Boss. Agaknya dia tahu aku bosan tahap cipan janda...memerap je dlm bilik 24jam...so dia campak la mainan best ni kat aku...pastu dia bising lak, sesaat pun aku x lepas asyik main je...hahahaha sapa suruh campak benda best cam neh...nasib la kekekeke

No comments: