.

Monday, August 1, 2011

Terkenang & terliur...

...perghhh lama betul x membaking, sejak2 pindah umah ni mmg aku x pernah usik langsung brg2 baking...waima secubit tepung pun kekeke...mmg pemalas!

...serius aku mmg kepingin nk membaking tp x time...memanjang je kerja n asimen, blk dh penat, hari minggu aku berebut nk tido...so bila kalanya nk membaking2 bagai?

Gambar ni hiasan semata2, x de kena-mengena dgn resipi aku kekekeke..pinjam daripada Mr Google...;)
...masalahnya aku asyik terkenang2 n terliur nk mkn moist cake coklat hasil air tangan sendiri...kalau beli kang ada jek yg x kena...terlebih manis la...terlebih padat la...x berapa nk moist la...coklat x tulen la...mmg byk komen aku bila mkn makanan yg dibeli huhuhuhu!

...so bila aku nk start membaking sebenar2nya? Entah, tak tahulah! Tggu raya la kot, jgn oven mahal aku merajuk sudah...parah kalau kena beli lain...beribu aku beli tuh!

                                            

                                                  ...wahai cik coklat moist dtg la menjelma dlm mulut ku...kekekekeke

No comments: