.

Thursday, October 20, 2011

Blog ibarat diari? Nonsense!!!

Sesawang comel...ahaksss
Perghhh, byknya sawang, taik lipas, taik cicak bagai...penangan berminggu x hapdate blog...kenkonon bz sgt la tp ada jek time hapdate status kat muka buku...hehehehe biasalah, walaupun writer tp bab2 nk menaip benda x bergaji ni mmg malas skit.

Akhirnya, lepas berminggu x update blog, hari ni tetiba dtg angin rajin nk mengemas, mengemop n buang sesawang kat blog nih. Sian die, x dak sapa dok jaga! Walaupun x rajin dok hapdate kat blog ni, tak bermakna aku dh stop berblogging. Saja jek layan mood slow and steady, bukannya slow and stop terus khennn!

Apa nk citer? Aceli byk nk aku gebang2 kat sini, tp kena susun data dlm kepala ni dulu. Kang main taip jek, habis bocor lak rahsia2 yg x patut didedahkan kat sini...sori ye, walaupun ada segelintir org kata n beranggapan blog ni umpama diari dia, tp tidak sama sekali bg aku. Bila kala pulak diari boleh kasi org baca bagai? Konon diari versi generasi X.. alasan tu semua bagi aku sgt2 Nonsense!!! Sgt2 x rasional nk samakan blog dgn diari! Jgn dok wat lawak, boleh!!!

Dengki tol la tgk org lawa2 nih...hehehehe, giler  x dengki khenn
Diari tetap diari, x boleh disamakan dgn blog yg rata2nya mmg kita izin org baca n komen apa yg kita taip kat ruangan ni. Cuba bygkan, diari hang ada org dok tokok tambah...komen mcm2 bagai, hang suka??? Aku tak suka! Sorilah, teremo sat! Apa pun, untuk hapdate seterusnya nanti2 la aku bikin. Walaupun citer2 aku kat blog ni kurang la hot, x kesahlah. Bagi aku ini je tempat nk tumpang kan idea2 mengarut n share yg korang yg suka nk layan hehehehe...K la, sat2 g aku nk p dating ngan Neelofa, awek cun yg tgh hot skrg ni ;-)

No comments: