.

Wednesday, November 23, 2011

Mari teman aku senyum simpul ;-)

Jelita edisi Disember 2011
Majalah dh keluar, bulan ni special skit cuz aku yg menyelaraskan cover girl tu-yes, cover Jelita bulan ini adalah Siti Saleha. Heroin ost Nora Elena yg femes kat tv sampai time interview dia pun aku asyik tersasul panggil dia Nora. Sungguh la melekat nama tu kat ko, Siti ;-p

Sambil dimakeup, layan berinterview ;-p
2 minggu (lebih kurang) aku amik masa menguruskan sesi fotografi dengan Saleha dan boleh katakan setiap 3 hari sekali aku update dia mengenai segala benda yg berkaitan dgn photoshoot kami. Dan aku sgt puji la sikap dia yg sgt2 best...senang bekerjasama dgn Saleha ni, x byk kerenah walaupun fofuler dan cun. Malah, yg buat aku syg kat Saleha ni bila dia sgt on time...eh bukan on time jek, lebih awal drpd yg dijanjikan...30 minit awal...kebetulan aku bz pulak hari tu, dr pg berkejar sana sini...tup2 dia call kata dh sampai depan opis huh, serius i kagum dgn budak ni! (tp hope2 pasni jgn la buat hal layan diva bagai khenn).

Sgt jeles sebab dia so cute n so sweet!
'Bungkus' time hehehe...selesai sudey!
Nk tau apa cerita Saleha, korang boleh la beli Jelita edisi Disember 2011. Selain cerita Saleha, byk lagi rencana menarik utk korang baca. Kali ni kita org kupas mengenai shopping online. Sure korang pernah shopping online khennn!

No comments: