.

Thursday, February 23, 2012

Al-Fatehah Faris Nur Daniel. Semoga syurga tempatmu syg...

Keadaan Faris ketika bertarung dgn maut-kredit gambar drpd muka buku Shamrulismawi Abah BlackPearl
...sayu, itu yg aku rasa ketika ini apabila bgn drpd tido dan mendapat perkhabaran perginya Faris Nur Daniel (anak sahabat aku, Abah @ Shamrulismawi Abah BlackPearl,).


Kau pergi jua Faris-semoga tenangmu di sana. Kredit gambar drpd muka buku Shamrulismawi Abah BlackPearl
...23 hari aku x pernah lepas mengikuti perkembangan Faris di 'muka buku' Abah. Dari kejauhan, hanya doa yg mampu aku titipkan utk anak kecil itu. Dan hari ini, Faris akhirnya pergi kepada penciptaNya. Sesedih mana yg aku rasai skrg, pastinya Abah sekeluarga lebih2 sedih lg. Faris yg comel, ceria kini pergi buat selama-lamanya.


Kasihnya ibu hingga ke akhir hayat Faris, setia di sisi tanpa jemu. Namun Dia lebih menyayangi Faris. Kredit gambar drpd muka buku Shamrulismawi Abah BlackPearl
...Al-Fatehah, insyaAllah syurgalah tempatmu Faris. Menunggu saat dtgnya kedua ibu bapamu kelak. Damailah di sana. Maaf syg krn tak dpt melihatmu hingga saat2 terakhir nadimu berdenyut. Namun percayalah, selama 23 hari itu doaku utkmu tak pernah putus syg. (Utk rekod: Faris Nur Daniel  dijangkiti penyakit Hemophagocytic Lymphohistiocytosis, HLH @ barah darah dan dirawat di Sime Darby Medical Center Subang Jaya (Subang Jaya Medical Center) meninggal dunia kira-kira jam 10.18 pagi tadi).

No comments: