.

Thursday, May 3, 2012

Melayan emosi...

...mlm ni, superduper bosan, resah, gelisah + serabut tahap gaban. Tp, serius aku tak tahu macam mana mn buat, yg aku mampu...termenung dan menangis. Itulah aku, nampak je ganas...itu semua luaran jek...bila dtg dugaan mcm ni mula la 'bertukar'!!!

...sendirian, itu lebih baik. Tak ada yg bising or sibuk nak meroyan tgk muka juga keadaan aku sekarang. Serius, aku tak ada mood nak jumpa sesiapa. Aku cuma perlu ruang sendiri, ruang untuk membuat perasaan dan badan saling memahami serta kembali bersatu.

...sukar! Tapi itulah yang harus aku lakukan, memang bukan kerja mudah. Tapi, sebelum mentari muncul lagi esok....aku harus kembali ke dunia normal, kembali menyembunyikan diri...kembali membohongi mata2 yg memandangku krn jujurnya tiada siapa yang suka pada keadaan dan permasalahan yg aku hadapi ketika ini. Paling malang, tiada siapa sudi meminjamkan bahu saat air mata ni hendak gugur.

...sadis sekali, dlm keriuhan hidup di luar sana aku tak punya seorang teman baik pun. Teman dlm erti kata sebenar...teman yg tidak akan sekali-kali meninggalkan aku terkapai2 sendirian. Teman yg tidak akan membiarkan aku meraba2 sendiri, apatah lagi menangis. Namun, teman sebegitu belum lg aku temui :(

...hah! 3 jam melayan emo, akhirnya aku angkat bendera putih. Masuk bilik bacaan, cari dvd korean-Playfull Kiss-sesuai dgn jiwa aku supaya dptlah ceria sikit dgn story romantik komedi ni.

...Korean ost ni dah byk kali tp x pernah bosan. So kira ok dan sesuailah utk dilayan wat2 beginikan. Knp aku beremosi ketika ini? Ok lain kali aku cerita ye, skrg mood nk layan korean movie dulu. Hehehehe...


Suka couple ni, sweet n nakal
* Ada apa dgn Playfull Kiss?
Playful Kiss adalah drama adaptasi manga popular. Mengisahkan Oh Ha Ni (Jung So Min), mahasiswa yang jatuh cinta dengan seorang lelaki superduper perfeksionis, Baek Seung Jo (Kim Hyun Joong). Namun, Jo Seung tidak mengendahkannya. Hinggalah pada suatu hari, rumah yang baru didiami Ha Ni bersama ayahnya mengalami gegaran dan roboh. Dia dan ayahnya lalu pindah ke rumah teman lamanya yang ternyata ayah Seung Jo. Maka bermulalah episod yang menghuru-harakan emosi korang...hahahaha...ada suka, gelak tawa, duka dan air mata.Yang penting, Ha Ni akhirnya dapat meluluhkan hati Seung Jo dan memiliki cinta 'mahal' lelaki itu ;)

Best2, jom layan bersama 'jiwang' cute n sweet couple ni ;)

No comments: