.

Sunday, June 10, 2012

Seenak namanya...

...hari ni harus mengerjakan tugasan terakhir sebelum bungkus dateline. Walaupun letih kena buat jugak,  termasuk kena angkut camera sama. Bagi kolum Personaliti Jelita kali ni aku nak share kisah seorang wanita gigih yg mengusahakan sebuah kilang yg bukan sj membekalkan kek airkrim malah menjadi pengeluarnya. Hebatkan!

...bagi aku hebat sebab, bukan kerja senang utk bersaing di pasaran yg majoritinya dimonopoli bangsa bukan Melayu. Kalau nak tahu lebih lanjut mengenai wanita ni, korang kena baca Jelita keluaran Julai 2012.

...di sini aku cuma nak kongsi kesedapan kek aiskrim hasil air tangannya. butter kek airkrim coklat. Perghhh, musim panas ni mmg sedap betul bila benda sejuk mcm ni masuk dlm tekak. kalau x kenangkan plan diet yg sedang aku ikuti skrg, mmg habis 1.5 kg kek aiskrim tu aku kerjakan. Mcm mana rupanya, tgk gambar kat bawah ni ;)

...sekali pandang mcm kek biasa kan
lepas dipotong inilah rupa kek aiskrim coklat...sgt yumme :)


No comments: