.

Saturday, December 1, 2012

Hasil kerja - Jelita Januari 2012

...malajah Jelita edisi Januari 2013 akhirnya siap print, dah sampai pun atas meja di workstation aku. Wah semangat tgk, sebab kali ni aku yg menjadi penyelaras covernya. Sebenarnya, ada beberapa hal aku nak share kat sini, tapi memandangkan skrg ni aku tgh gigih proses bahan utk dateline Jelita yg seterusnya. So, kita sembang takat ni dulu ye. Hari ni korang layan gambar dulu eh, nanti senang2 nanti aku 'muncul' balik kat sini ^_^

Dapat interview Abg Nuar...hehehehe
Tiap2 bulan inilah ruangan yg aku kena jaga
Interview utk cover story
Jangan tak tahu, aku pun menulis utk ruangan fesyen ye puan2 huhuhu
Rencana khas bulan ini...Aku ingin berubah
Masuk awal tahun, ada peluang la tampal muka sendiri dlm majalah...(tp x suka pix ni nampak mcm makcik sgt, waaaaa)


No comments: