.

Wednesday, December 12, 2012

La Senza + Spageti Seafood Olio + Durian = PENGSAN!!!

...ptg tad ada launch koleksi baru La Senza kat The Apartment, KLCC. Horeyyy...akhirnya dpt keluar dari 'zone beku' gara-gara dateline. Tapi, sebelum dpt keluar tu gigih la pulun proses bahan sampai nak sengal otak dibuatnya.

...event start jam 5pm, tp 4.40pm baru dpt keluar opis. Merempet la jawapnya dlm Smart tunnel hehehe (dah biasa buat mcm ni, jgn takut la paling pecut pun 130 je) dan hasilnya, jam 5pm aku dah sampai kat dalam perut KLCC.

...wah heaven rasanya, sebab lama x dtg jenjalan kat KLCC (padahal bukan jauh mana pun, x time je ^_^). Tp x leh la nak buat sesi melawat kawasan sebab kena kejar p event dulu, tapi sampai kat tempat event derang buat sesi mkn2 dulu. Nampak jugak kat satu sudut, model2 minah salleh tgh dimakeup. Hmmm...ada fashion show kah? OMG...terpaksa tgk model 'tayang badan' la ptg ni...hukhukhuk!

...byk mknan (semuanya sweet, aku cuma minat snap gambarnya je...oh ye aku ada cuit aiskrim buah-buahan dan kek pelangi, sebab nampak mcm sedap...nasib baik sedap noks hahahaha). Dekat 1 jam jugak lah menunggu, baru la event start diikuti dgn 'fashion show'.

...dkt2 kul 7pm, event selesai dan aku terus cabut. Perut lapar dan takut jam sebab nampak mcm hujan je kat luar (pandangan dari dalam The Apartment). Tapi syukurlah, kuat tempat parking jln clear...jem skit je masa nak masuk area Jelatek.

...dek kerana aku terbaca perbualan kengkawan dlm whatsapp pasal spageti, tetiba teringin lak nk makan. Maka gigih la aku melencong ke Giant, Taman Permata (Hulu Kelang) utk beli bahan2nya. Ye...ye...ini semua gara si Yuse! Pandai2 sebut nak masak spageti utk mkn mlm dia...Sgt jahat uolls!!!

...ok barang2 dah beli, balik terus...bukak tudung terus kejar dapur. Perghhh...mcm mak beranak lima lak gigih masak makanan malam hahahahaha. Tak sampai 1 jam, semuanya siap terhidang atas meja. Syioknya dpt mkn Spageti Seafood Olio hasil air tangan sendiri yg super hot & spicy. Hemmm...apa rupanya? Jom layan gambar (termasuk gambar2 waktu di La Senza td ^_^), juga gambar2 aku mkn durian yg gigih dibeli dlm hujan lebat lepas mkn spageti sepinggan. OMH (Oh Mak Hang hahaha)...PENGSAN!!!
Deko di 'pentas' La Senza
Comelnya kerusi pink tu
Hamik ko...pink lagi
Meriah kaler noks...
Pengacara majlis pun pakai koleksi baru La Senza
Sejuk dan sedap
Sedap tp sweet
Teringin nak wat balik hahahaha

Penat balik assg tak hilang gigih masak Spageti Olio
Taraaaaa...
2 biji je beli...padahal gigih redah ujan neh (lepas mkn spageti td)
Suka yg isi nipis mcm ni, x muak sgt
Pastu tempek la relaxing mask kat muka...kunun2 jaga kecantikan (mask free je dpt time assg hehehehe)
Hah...buat apa tu? Ngumpat aku eh hahahaha!!!
Pastu layan ost Korea...OMG...bila kalanya aku tido kan!!!





p/s: ni gambar 'rahsia' kita tau hahahaha
Huhuhu...saja kali yg blur hahahaha



No comments: