.

Tuesday, January 15, 2013

Sweet day with sweet friend's...

...selepas beberapa hari gigih berhempas-pulas memproses bahan dan menyiapkan semua layout, akhirnya semlm secara 'rasminya' team Majalah Jelita closing (bungkus dateline la ^_^). Tapi sebenarnya tak bole sebut dateline sebab dah sampai tahap 'deadline' hahahaha!!!

...so, blk kerja semlm dgn perasaan gumbira dan lega, aku membaking choc cupcakes (yg akhirnya jd rupa choc muffin wakakaka). Niat nak 'belanja' team Jelita makanan yg sweet, supaya semua happy dan lega lepas gigih bekerja.

...tapi dek salah sukat, dapat sikit je choc muffinnya-ada la dalam 15 biji jek (sebijik aku ngap nak rasa tahap kesedapannya hahaha). Pagi ada assignment, so aku tinggalkan je kat 'meja makan' Jelita. Pandai2 lah amik ye kengkawan...^_^

...1 jam kemudian

... dpt notification FB, rupanya Ai (grafik Jelita) tag gambar geng2 dok 'belasah' choc muffin kat opis hehehe. So sweet je depa bergambar, suka buat agenda bila aku xde kat opis...x aci betul. Apa pun terima kasih sebab sudi makan ye. Dah, jom layan gambar2 kat bawah ni *_*

Inilah kejadiannya, choc cupcakes yg dah jadi choc muffin
Selepas kena ngap 1 biji, tinggal 14 biji ^_^
Mcm over moist lak cake ni
Inilah gambar yg aku maksudkan, tqvm Ai (Aishah Mohd Shah). Juga utk Bazzilah, Yuse, Athirah, Shikin & Fred ^_^

No comments: