.

Sunday, February 24, 2013

Dapur Anis...silakan ^_^...

... selepas bosan menadah telinga mendengar bebelan kengkawan yg 'kononnya' kagum' &'teruja' dgn kepakaran aku 'menderhaka' pada resipi asal, akhirnya hasil air tanganku kini ada label rasmi 'DAPUR ANIS'.

... seharian ni aku gigih mengadap AI semata2 nak realisasikan semangat kengkawan yg x jemu2 bagi sokongan. Terima kasih buat kalian semua (terutama pakar kritik paling kejam-Babun, Pok Nik, Si Jeng, Liza, Amoi-hari ni dia tunang ^_^, Suri, Melati, Dieha, Kak Har, Poji, Kemeh, Selipar Jepun, Buluh Patah, Tong Kosong &Shida Bulat), budi baik kalian tak akan aku lupa sampai bila2. Neh...hasilnya, hope korang puas hati.

...oklah, memandangkan mata aku ni dah berpasir, apakata uolls layan label sulung aku ni dulu eh. Esok2 aku merepek di sini lagi. Adios ^_^

Aceli, label sulung ni ada byk versi & warna. Nanti aku post yg lain ye (bila2 aku free & syok sendiri pasal label neh ^_^)

No comments: