.

Thursday, April 18, 2013

Bra cantik + sesuai + confident = PEREMPUAN ^_^

Hari ni agak sibuk dengan shooting di studio, dari pagi sudah kelam-kabut dan berkejar ke sana sini. Walaupun penat, tapi seronok sebab semua kerja berjalan lancar sampai makan tengah hari pun lupa, nasib baik member office ingatkan.

Selesai shooting produk Euro Moda untuk advertorial page dan makan tengah hari, terus proses mana-mana bahan yang berlonggok dalam note.  Hope dapat selesaikan dateline before start cuti 13 Mei 2013 ni *_*

Petang ada assignment pakaian dalam, Xixili di Mid Valley jam 6pm. Lama juga tak ke event produk pakaian dalam ni, nyaris nak skip sebab badan dan kepala nyaris down dek penangan migraine. Teringat pula HOD Marketing Majalah Jelita yang dah 'booking' aku sejak minggu lepas untuk pergi bersama ke event Xixili. So, gagahkan juga diri. Harap event start ikut time dan boleh balik awal.

Rupa-rupanya ada fashion show utk produk baru Xixili, jadi selesai PC kena tunggu lagi. Aduhai, kepala sudah 'weng'. tapi, memandangkan sedang bertugas kenalah bertahan sikit. Jam 7.50 start fashion show. Mak ai...seksi2 model yang dok melenggang lengguk atas pentas utama, aku pula duduk di tepi pentas. Hai...nasiblah kena cuci mata (nak tengok pun malu, jangan harap aku nak snap gambar ye...hahahaha)

Oh ye, tadi sebelum ke ruang legar pentas fashion show media dibawa melawat butik Xixili. Wah, rambang mata. Nasib baik RM tak berapa nak ada waktu tu, kalau tak memang borong habislah jawabnya. Oklah, ni aku share gambar-gambar yang sempat disnap. Kalau malu, skip je ye jangan tengok wakakaka *_*

Waktu PC...
Pakaian dalam utk ibu hamil pun ada tau...
Rasanya aku berkena beli yang ini...hahaha
Gaya baru...
Ruang deko yang simple
Suka warnanya, cantik
Tak ada kerusi, berdiri je tepi pentas -_-
Ini je yang agak sopan skit
Syafinaz Selamat



No comments: