.

Wednesday, May 22, 2013

Jom raih RM daripada 'Give Away Blogger 4 Digit ni'


Oh hari ni nak share pasal satu info ni. Nama blog Ben Ashaari ni selalu aku nampak dilist blog-blog yang aku kunjungi. Pelik jugak, siapa agaknya gerangannya. Artis mana? Kenapa aku tak tahu sedangkan aku penulis/wartawan? Hahahaa, agaknya saya terlepas 'LRT' mungkin!

Dua-tiga hari lepas aku membuat sesi intipan. Kemudian aku dapat info mengenai Give Away Blogger 4 Digit ni. Apabila membacanya, rasa mcm menarik, lagipun ada kaitan dgn duit...wah siapa yang tak teruja 'kan! So, memandangkan (rasa-rasanya la) blog aku ni dah lama juga beroperasi layak la kot untuk join 'program menjana pendapatan melalui blog menerusi Give Away Blogger 4 Digit ni hihihi. Tak cuba tak tahu,kan.

Kalau Uolls juga berminat dan teruja untuk menjana pendapatan seperti aku,mudah saja...klik  saja Give Away Blogger 4 Digit dan ada maklumat serta info berkenaan program ini. Langkah perlu dibuat mudah dan ringkat, seperti berikut :

Syarat-syarat dan langkah penyertaan:
i) Memilik blog yang berusia tidak kurang dari 3 bulan. Demi keadilan semua, adalah dilarang menggunakan blog baharu yang ditubuhkan sengaja semata-mata untuk give away ini.

ii) Menuliskan sebuah post di blog anda dan menyatakan sebab ingin memiliki blog / website yang mampu menjana pendapatan tinggi. Dalam post tersebut buat satu backlink ke post ini (http://www.jejaktrend.com/give-away-blogger-4-digit). Gaya penulisan adalah bebas.

Cth: Aku nakn tukar handphone tiap-tiap bulan kalau boleh dengan income dari blog.. contoh jer la haha!

iii) Tambah www.jejaktrend.com dalam blog list / friend list. Blog yang terpilih berpeluang dimasukkan dalam blog list blog jejaktrend yang bakal ditambah di sidebar nanti.



No comments: