.

Wednesday, July 31, 2013

Sepatu free & Soo Wincci...

Hari ni, dari pagi agak sibuk memproses bahan (rencana) untuk dateline Jelita edisi September 2013. Dalam sibuk, masih mencuri masa untuk return loan (baju shooting). Memang agak mencabar bekerja dalam bulan puasa macam ni, kebetulan cuaca juga agak panas dan berjerebu...hausnya Dia saja Maha Tahu.

Lepas return sut milik perunding imej dan pereka, Bon Zainal di Hartaman, pecut si kecil aku menghala ke Taman Melawati untuk return koleksi busana daripada Azura Couture. Selesai...oh, btw dalam perjalanan ke tadi dapat call daripada PA Soo Wincci, Atie. Katanya, "Hei Kak Anis, free tak petang ni...datang kedai kasut XES di Festival City. Datang tau, Soo Wincci nak hadiah kasut raya. Akak datang ye, pilih sendiri mana yang berkenan." Ceria suara Atie di hujung talian, mengujakan aku. Wah! Menarik, kebetulan tak ke mana-mana petang nanti. Nak patah balik ke office pun dah lewat dan jem. Lagi pun, kata orang...rezeki jangan ditolak...musuh jangan gatai p cari!

Selesai urusan return loan, aku bergegas ke  Festival City. Di dalam kedai XES, nampak kelibat Soo Wincci ramah melayani rakan media. Aku rasa ramai rakan media sedia maklum, PR Wincci memang bagus. Senang bekerjasama dengannya, tak banyak kerenah dan tahu apa yang dia inginkan. Dah...tak nak puji lebih-lebih, nanti Uolls ingat aku pasang 'aircond' pulak.

Oh ye, sempat berborak dengannya. Kata Wincci, "Tahun ini saya cuba puasa penuh, kecuali satu hari lepas saya ponteng sebab sakit. Seronok dapat sama-sama berpuasa dan saya suka makan buah kurma waktu berbuka." Wah...bagusnya Wincci, bukan main bersemangat dia berpuasa. Hebat ke tidak...!!!

...berbalik pada kasut raya yang dihadiahkan Wincci untuk rakan media, terima kasih banyak-banyak. Act, penyanyi dan peserta Master Chef Selebriti ni duta XES. Sepatu jenama Soo Wincci juga ada dijual di kedai kasut ni, cantik-cantik. Tapi sayang, aku kurang selesai pakai heel...so pilihan aku hanya sepatu jenis flat saja. Hehehe...jangan tamak. Pilih yang selesai dipakai bukan nampak cantik saja...betul ke tidakkkk ^_^

Soo Wincci memegang satu daripada sepatu jenamanya
Ini antara sepatut jenama Soo Wincci di XES, Festival City
Ini dia sepatu pilihan aku...comel ke tidak!!!
Sesi posing mesti ada jugak...hehehehe...tqvm Wincci

No comments: