.

Friday, July 19, 2013

Tahniah Abby Abadi & Farhan...

Alhamdulillah, tadi dapat perkhabaran Abby Abadi, 35, kembali berumahtangga dengan jejaka pilihannya. Syukur, setelah lima tahun memegang status ibu tunggal akhirnya dia bertemu teman hidup. Act, kalau Uolls ikuti perkembangannya dalam Instagram sure dah boleh agak 'kejadian' ini akan berlaku...hehehe.

Menurut sumber, Abby  bertemu jodoh dengan Muhammad Noor Farhan Che Bakar,24, (11 tahun lebih muda daripadanya). Selepas dua minggu berkenalan, pasangan ini bernikah pada 9 Julai lalu (sehari sebelum menjelangnya Ramadan).

Abby sebelum ini mendirikan rumah tangga dengan aktor Norman Hakim pada 8 Januari 2002 dan bercerai pada 18 September 2008. Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan tiga orang anak (Mohamed Danish Hakim,10, Marissa Dania Hakim,8, dan Maria Danisha Hakim, 5).

Semoga jodoh dan perkahwinan Abby kali ini kekal bahagia hingga ke akhir hayat. Kita doakan yang terbaik mereka berdua, apa yang berlaku sebelum ini biarlah menjadi pengajaran dna panduan hidup pada masa depan. Buat Abby Abadi dan Farhan, tahniah aku ucapkan.

Inilah Farhan, pelengkap hidup Abby sekarang. Alhamdulillah, tahniah ye.
Perbezaan usia bukan halangan untuk pasangan ini hidup bersama.

*p/s:...hmmm pandai Memey simpan rahsia Abby, langsung tak tersebut pasal hal ni waktu buat photografi dengan dia Selasa lepas.



No comments: