.

Monday, December 23, 2013

'Gege' mengejar impian...

"Without believing, your dreams never Come True."
Aku agak sibuk sejak kebelakangan ni. Kelam-kabut menguruskan itu dan ini, tapi Alhamdulillah tak 'la sampai tahap tension atau stress. Mungkin kerana tengah teruja buat sesuatu yang dah lama tertangguh, jadi rasa letih, tension atau stress tak terasa.

Yup, saya sedang membantu beberapa orang teman setup sesuatu yang agak 'gila'. Memang tak masuk akal, tetapi aku percaya boleh mampu lakukannya. Mohon doa daripada kalian semua, ye. Doa yang baik-baik untuk keberhasilan, kejayaan dan kebahagiaan kita semua. Sebagaimana 'projek gila' (orang lain yang sifatkan macam tu, bukan aku. Bagi aku, tak ada yang mustahil dengan izin Allah. Aamiin), aku berharap dengan sangat 'projek gila' mereka dapat memberi manfaat kepada masyarakat di luar sana.

Aku tidak mampu membantu dengan wang, jadi besar harapan aku agar melalui 'projek gila' ini  mampu membantu seramai mungkin mereka yang memerlukan bantuan dari sudut tertentu. Khususnya ke arah usaha memajukan dan mengembang potensi diri. Aku percaya dengan sangat, kita semua mampu menjadi apa-apa sahaja yang diimpiankan dengan syarat tak mudah putus asa, rajin usaha, yakin kepada kuasa Allah.

InsyaAllah, apabila semua urusan untuk 'projek gila' itu selesai, aku akan bersiaran kembali di sini. Melepas rindu dengan sebaris dua ayat atau sekadar berkongsi apa-apa yang aku rasa perlu dan menarik. Moga-moga kalian semua sudi untuk terus bersama saya di sini. Yup... bersama selalu di A moment to remember... *_*

If you can...
* if you can imagine itu, you can create it.
* if you can dream it, you can become it. Bismillahirrahmanirrahim *_*

No comments: