.

Tuesday, July 22, 2014

Alahai si kenet...

Pernah tak kepala Uolls kena pijak time sujud? Apa perasaan Uolls, emo gila? 

Lucunya, aku sikit pun tak rasa nak marah. Sebaliknya, rasa lucu &  takut. Lucu, sebab si kenet yg awalnya asyik dok tawaf saf demi saf, tersangkut 'sesi tawaf' nya apabila aku sujud. Dia usaha jugak nak melepasi kepala aku, diinjak2nya (pijak). Aku pulak, lepas selesai bacaan dlm sujud tu takut2 nak angkat kepala sebab kaki si kenet tu betul2 atas kepala. 

Mcm mana kalau dia jatuh terlentang, hempap pulak kepala org sebelah or tergolek ke saf depan? Bila rasa kaki dia tak ada atas kepala, baru aku angkat kepala. Terkedek2 dia berlari, sambil jeling2... pandang2 comel kat aku. Adoi, lawak gila budak kenet ni. Hilang khusyuk.. 

Habis tarawih, dia masih tawaf. Apa lagi, aku terkam dia terus gomol pipi & tgn gebu dia. Sure mak dia cuak kalau nampak cara aku 'goda' anak bujang dia yg kenet tu...hahaha!

No comments: