.

Sunday, November 16, 2014

Bertemu 'ratu rania'...


Diarah bagai ratu rania...

SELASA minggu lepas aku ke event Safi Rania Gold bersempena mengumumkan pelantikan Nora Danish sebagai duta barunya.

Kenapa Nora? (...aku sempat dengar orang keliling bergosip - dalam majlis tu - actually, awalnya pihak Safi pilih selebriti lain yang khabarnya baru lepas bersalin (siapakah itu, biarlah rahsia hahaha). Jadi, akhirnya memilih Nora - ni gosip ye, kalau rajin aku selidik lagi ekekeke).

Tetapi rata-ratanya menyifatkan pemilihan Nora sebagai teraju utama jenama ini dilihat menepati pakej yang dimilik, walaupun sibuk mengukir nama dalam kerjaya, tetapi masih menitik beratkan penampilan diri. 

Kecantikan dan aura yang dimiliki telah memberi kelebihan pelakon kecil molek ini diangkat sebagai duta generasi ke-3  produk kecantikan Safi Rania Gold. Pesona dan keyakinan, pelakon dan ibu ini pasti menjadi inspirasi wanita seusianya.

Kecil molek, dah ada anak 1 tetapi penampilan macam 'gadis-gadis'...oh ...jeles!
“Ini penghargaan bagi saya kerana dipilih untuk menjadi teraju kepada jenama produk penjagaan wajah yang melengkapkan impian kecantikan setiap wanita Malaysia. Kembara cantik saya telah menemukan saya dengan sebuah rangkaian produk anti penuaan berkualiti, berpatutan dan semestinya halal.

Bagi saya, kulit yang bermaya adalah sumber keyakinan buat wanita. Semakin kita matang, keanjalan serta keremajaan kulit semakin berkurangan. Jadi, penjagaan kecantikan ini haruslah bermula dari usia muda," ujarnya ketika ditemui pada majlis mengumumkan pelantikannya sebagai duta baru safi Rania Gold, di Hotel Royal Chulan, Damansara, 11 November 2014.

Aku setuju dengan pendapat Nora, apatah lagi wanita terdedah pada masalah penuaan pada usia yang muda lanjutan faktor biologi dan persekitaran. Jadi, usaha menjaga kulit mesti dimulakan dari awal. Perkasakan rejim antipenuaan kita seawal usia 26 tahun (oh...aku dah terlepas...) bersama rangkaian produk anti penuaan Safi Rania Gold yang diperkaya dengan manfaat Bio Nano Emas 24k dan Protein Sutera.
Dilancarkan pada tahun 2009, Safi Rania Gold dipasarkan sebagai produk anti penuaan kontemporari seiring kehendak syarak buat  pengguna. Generasi terbaru Safi Rania Gold hadir hebat dengan 12 seleksi produk lengkap rejim kecantikan antipenuaan wanita. Manfaat khusus di dalam setiap variasi produk diformulasi khusus untuk menangani masalah penuaan.

Uolls boleh baca atikel penuh SAFI RANIA GOLD di sini 

Terima kasih Safi Malaysia sebab bagi aku dan rakan media lain (termasuk tetamu khas) full set Safi Rania Gold ni. Aku memang pengguna safi, habis yang diberi percuma time event, aku beli sendiri. Paling aku suka, pencuci muka dan serumnya. Serasi dengan kulit aku. Alhamdulillah. 
Orang lain gigih Q nak posing dengan Nora Danish, aku santai-mantai pose dengan Pengurus Kumpulan Produk safi, Puan Mahsuri Sulaiman.



No comments: