.

Monday, December 27, 2010

Tenggelam...


...boleh dikatakan, 2 minggu ni aku adalah manusia 'superbz'. tak tau knp tiap kali kena p out station mesti kelam kelibut, ada je benda yg kena buat + last minute yg nk kena layan-stress gua der!!!

...tinggal 2 hari lg sebelum berlepas ke Chiang Mai, Thailand (menyertai TAT media trip selama 5 hari). keseronokannya dh terasa2, tp mengenangkan deadline belum langsai kurang meriah skit la perasaan nk bergumbira tahap x ingat alam benua kan hahahaha.

...hari ni dan esok aku masih kena pulun p asimen (assignment), ruangan kelolaan aku seperti Tamu, Jejak Jaya n Prihatin menuntut perhatian yg x berbelah bahagi ketika ini. Sekali gus buat aku rasa nk jerit kat depan pc, tolong aku nk 'mati' kejap hukhukhuk!

...p asimen satu hal, nk mengetuk story pun azab gak-intro x mo keluar sibuk nk menyendatkan otak aku...rasa nk sedut je isi kepala biar ringan skit kepala bila sampai negara gajah putih tu nanti.

...meja keje aku jgn ckp, kalah dilanda tsunami-saluran dalam ke otak pulak cepat sgt mengembang bila ada yg cuba cari pasal-diam salah, bising2 salah, tegur salah, borak salah, puji salah, semuanya salah der...bih lu orang mo apa...???



-waaaaaa, gua stress tahap cipan kena panggang neh...-

No comments: