.

Saturday, February 26, 2011

Heaven sangat...

Semalam x leh nk tido, terbius dek ost Autumn in My Heart (AIMT), dh byk ari dok buat maraton AIMT tu tp tetap x jemu2-tgh musim jiwa kaco agaknya. Ost ni mmg dh berzaman n kawan2 dok bising kenapa aku baru nk layan skrg, x kisahlah dan yg pasti ost ni sgtlah best-bg aku’lah!

Patutnya hari ni aku ada janji dgn anak2 buah, nk bawak depa org p jenjalan, tp bila call x dak sapa dok jawap…lastnya aku terbongkang depan pc layan my ost yg superduperbest tu!

Mlm, Erin (budak bilik) ajak p pasar mlm. Hari ni mmg kami malas nk masak, waima masak mee instant sekali pun…hahahaha. Kat pasar mlm (Tmn Melawati), adakalanya jd rambang mata bila tgh mknan dan mlm ni aku borong mcm2 mknan (termasuk masak lemak siput sedut campur btg keladi, bihun sup plus minuman kegemaran hehehehe Limau Asam Boi.

Pastu rembat 2 baju T berharga RM6, sj meraban walaupun x tau bila nk pakai baju tu…cuz sizenya lebih kecil drpd badan aku, kalau x slim2 mmg x de harapan tinggal kenanganlah nk pakai baju tu.

Sampai umah, time to sebat semua makanan yg dibeli…ohhhh sendatnya perut walaupun bihun x habis mkn cuz x de rasa langsung, mcm mkn bihun berkuah air suam jek…sengal tol si penjual bihun ni-bakor kedai dia kang baru merasa!

Kenyang perut, aku sambung layan ost AIMH…walaupun budak Erin tu dh bising2 cuz asyik layan citer yg sama, aku buat pekak jek! Hahahahaha…heaven jek bila dpt melayan apa yg aku suka pd hari cuti…I like’lah!!!

No comments: