.

Wednesday, February 9, 2011

...urat ketawa putus???

...semlm lepaking ngan member2 lama + berzaman x ngeteh sama. Kebetulan sesgt deadline baru jek bungkus, so time ni la aku nk lupa diri jap. Byk citer yg aku agak ketinggalan rupanya, cth mcm ada 2 org member aku bakal mkn nasik minyak n bakal dpt baby hujung thn ni...syioknyer dgr.

...pastu, mcm biasa geng2 buat lawak x hingat dunia bila berkumpul...ada je idea nk menyakat org, mcm dh x de keje lain nk n dh habis topik nak sembang. Aku lak jenis kalau lawak tahap gaban x ingat dunia mmg aku sidai bendera putih, gua x kuasa nk layan korang punya lawak dowh...kadang2 cam x bermotif jek lawak korang tu + lebih pd nk sindir org pun ada.

...urat gelak aku putus! Itu komen Bedah, tunang Jenal yg x lama lagik nk naik pelamin...amboi sakan kome gelakkan aku yek...gelak le kome puas2, x kuasa aku nk layan...lg pun lawak yg korang gaduh dok gelak sampai terkentut2 tu bukan le hebat mana pun + kalau msk pertandingan raja lawak belum tentu deme nk gelak mcm kome...LOL!!!

...urat gelak aku lom putus lg, cuma aku x nk gelak lebih2 cuz lately ni aku rasa semacam je...mcm x best nk bergumbira pun ada...pendek kata semuanya serba x kena. Nk mati? Eh...belum, amal x kumpul byk2 lg, sok nk jawab apa? Arghhh...under pressure sebenarnya!!!

No comments: