.

Thursday, March 3, 2011

...akhirnya


Model top, Amber Chia, Anita Aziz, Suhara, Tengku Azura & Aleeza Kasim.

Aleeza Kasim, walaupun dia model top td sgt mesra alam...;-)


…lepas bertungkus-lumus dekat 2 minggu, call sana call sini, tercari2 sana…tercari2 sini…loan sana…loan sini…kompem date sana…n mcm2 lagik lah, akhirnya hari ni tiba juga…syukur kelima-lima model yg aku set dtg seperti yg di janjikan.

…nah, tepat jam 10.30 pg muncul la muka vogue seperti Tengku Azura, Amber Chia, Aleeza Kasim, Suhara dan Anita Aziz.
Borong semua heel dr koleksi terbaru Shoes Shoes Shoes

Amber Chia, sgt pro n sweet...thanks dear.
…sebelum tu, jam 8pg aku dh terpaksa kat lobi Somerset Ampang, Jln Ampang. Call time kul 10pg, tp aku kena dtg awal utk setup everything mcm baju2 (drpd Amir Luqman, Salikin Sidek, Cosry, Calvin Thoo & Ismail Hassan), heel drpd Shoes Shoes Shoes n ect…sgt bz dowh, rasa mcm x cukup kaki tangan neh!

…perut pun dh byk kali berbunyi mintak makanan, kebetulan mlm td aku terpaksa skip mkn cuz sibuk sgt nk sediakan mcm2 keperlukan shooting termasuk tampal tapak heel, kang jahanam mati aku nk membayar ganti rugi.

…jeng…jeng…jeng, walaupun penat aku sgt hepi cuz semuanya berjalan dgn lancar…hampir x ada masalah langsung….problem hujung2 jari tu biasalah, tp semua under control!

Model, makeup artist, designer n krew Jelita.

…tqvm semua model2, designer, makeup artist (Baby Elle, Ema Mustafa, Zulfazli, Zul Bastari n Kelrina) krn sudi bergabung menjayakan fashionshoot ni. X lupa utk jurugambar aku pd hari ini iaitu PP n Jijie. Korang semua mmg best n pro, I like!!!


Kredit:
Lokasi: Somerset Ampang, Jalan Ampang KL.
Model: Tengku Azura, Aleeza Kasim, Suhara, Amber Chia & Anita Aziz
Makeup: Baby Elle, Zulfazli, Kelrina, Ema Mustafa & Zul Bastari.
Designer: Amir Luqman, Cosry, Calvin Thoo, Salikin Sidek & Ismail Hassan.

No comments: