.

Friday, March 4, 2011

...renjatan jiwa again

Lonely + under pressure = so sad :(
lately aku betul2 pressure giler...sgt pressure giler dowh!!!! Hmmm...Maybe coz mcm2 ada dalam otak aku…skunk...lebih gaban lg aku jd heran bin pelik  nape lately aku cepat nak hangin satu badan...pantang silap sikit aku rasa cam semua orang aku nk marah...padahal, yg original aku ni adalah manusia jenis susah nak marah org...aku suka hepi2 je!

…malangnya manusia2 sekeliling ni suka sgt pressure aku…tolong la…pls…jgn…jgn pressure aku...aku tgh x kuat skrg...silap2 aku boleh jd giler & rasa nk bakar semua benda dpn mata....

...ermmmm....mcm pelik je pressure yg aku tgh tanggung skrg…apa pun aku tetap bersyukur, cuz Dia still kuatkan semangat aku utk tahan ni semua rasa mengarut ni.

...ermmm....k la...nk tulis lg + xde mood tahap gaban nk beranak 9 (hahahaha...mati la gaban kena beranak lak…)

No comments: