.

Saturday, March 26, 2011

...berangan time

Couple ni sgt sweet...best!



…arghhh...sepanjang dua ari ni mmg x de mood nk taip story walaupun hakikatnya deadline yg sampai paras hidung n bahan byk lg yg x proses. Tp x kira, aku malas nk pk…kepala berselirat dgn mcm2 problem-aku perlukan oksigen utk kembali bernafas normal.

…aku sebenarnya kesian kat diri sendiri, asyik stress jek…pakai la krim mahal2 pun muka aku maintain jek nampak kusam, sedey dowh! So hari ni, aku betul2 layan blues…seharian suntuk aku ‘berdating’ dgn kekasih gelap aku…siapa lg kalau bukan Kim Hyun Joong. Dia je lah peneman yg paling setia, yg buat perasaan aku senang walaupun cuma seketika, x kisahlah.

Walaupun dh jd suami, Seong Jo masih suka mengusik Oh Ha Ni, ada je idea gila dia nk mengusik.
…sejak2 sumbat pc dlm bilik, aku mmg dh jarang amat sgt main kat ruang tamu (…dh mcm x de makna jek ruang tamu n tv tu, x dak sapa dok lepak situ…hehehehe). Kebetulan aku makin menyampah nk layan tv terutama citer2 Melayu nih, mcm dh x de idea baru…balik2 yg sama jek…mcm bodoh jek kalau aku terus layan.

…so lebih baik aku layan ost Korea, x kisahlah walaupun dh byk kali buat maraton…citernya best…hero pun ‘mari’…layan lah, beb! Hari ni, aku masih lg hidup dlm dunia Oh Ha Ni & Baek Seong Jo…aku x tau bila aku nk jd bosan tgk ost ni, setakat ni masih berselera nk tgk.  

Bersungguh2 Oh Ha Ni study, nk capai target kedudukan 50 pelajar terbaik sekolah.
…Baek Seong Jo, betul2 buat aku jd faham sifat lelaki & ego nyer…sgt membantu, tp ‘lelaki’ yg dibawa Seong Jo agak ‘lembut skit egonya’…mungkin sebab perasaan cinta dh meresap lama dlm hatinya jadi x susah sgt nk lembutkan hati dia. Dan Oh Ha Ni selalu bersikap ceroboh, yg kadangkala buat dia nampak bodoh tp tetap cute di mata aku. Maybe dia cinta sgt kat Seong Jo, jd dia dah x peduli kebodohannya yg kian ketara.

…gedikkan, mcm best sgt2 citer ni smpi bykl sgt entry aku tulis pasal mrk berdua nih…A.A.K!!! hahahahaha…mungkin ‘pembesaran’perasaan aku masih terbantut, jadi aku masih suka ost bersifat ini…so aku x kisah, aku masih pd tahap suka melayan kerenah Baek Seong Jo dan Oh Ha Ni nyer…Muaahhhh!!!

No comments: