.

Saturday, March 5, 2011

...le tou de' Korean

Personal Taste
 …hehehe cam gempak jek bunyi nyerkan + poyo! Mmg aku sejak x berapa berkenan tgk drama/filem Melayu ni, minat aku dh sepenuhnya kat ost/filem Korean. Walupun org kata citer depa berkisar pd motif yg sama, tp bg aku tetap x sama…pendek kata, setiap ost yg aku tonton ada kelebihan n kekurangan tersendiri.

…paling best, aku bagaikan dibawa mengembara ke setiap pelusuk negara mrk…citarasa…mknan…fesyen dan sebagainya. Kiranya aku boleh mengenali negara Korea melalui ost mrk…sok2 kalau teringin nk melancong kat sana x de lah kekok sgt hahaha…poyo kan.

…hari ni x plan p mana2 pun, malas nk drive + x de bajet sgt nk meraban. Perangai aku, hanya akan keluar shopping kalau betul2 ada keperluan. Kalau saja2 nk cuci mata, mmg x de lah cuz dh biasa terkena…membeli tanpa keperluan n aku akan rasa sgt rugi yg keterlaluan. So, paling selamat adalah terperuk kat umah melayan ost terbaru.

…semlm, aku sempat singgah kedai cd area Wangsa Maju n sempat rembat 5 ost sekali gus. Best sbb ost2 ni mmg aku dh lama teringin nk beli, cuma harganya je yg mahal…nak download kat you tube malas + x de masa. Beli cd adalah kerja paling senang, bayar lepas tu boleh tgk sepuas hati.

…cuma lately aku suka copy dr cd ke external hard disk, senang kalau tetiba rasa nk layan blues x yah kecoh2 nk sumbat cd…or cari cd. Lagipun aku bukanlah penyimpan yg bagus, selalu lupa kat mana aku simpan…masa simpan ke main lg, letak tempat senang nk capai or ingat…tp last2 aku x ingat gak kat mana aku campakkan harta ku…huhuhu

Cute jek couple ni, sapa kata heroinnya tua.
…ini hari aku layan ost lakonan Lee Min Ho & So Ye Jin…citernya lawak, so mmg boleh layan la. Walaupun ada pendapat kata So Ye Jin agak tua utk jd heroin Lee Min Ho, pada aku x jd masalah…depaorg nampak cute je jd couple dlm ost ni.

Kim Hyun Joong...my personal taste kekekekeke
but, hehehehe… my personal taste of course is Kim Hyun Joong…OMG…Who don’t want to have a roommate like Kim Hyun Joong … especially after seeing the Boys Over Flowers & Playful Kiss….Kim Hyun Joong as roommate … then become lover… dreaming for us… kekekekekeke

No comments: