.

Tuesday, January 3, 2012

Romantiknya Aaron Aziz a.k.a Abang Besar...;-)

Diyana Halik, isteri juga PA Aaron Aziz
...ada sapa2 yg berbulu or hangin satu badan tgk gambar (...sumber gambar adalah dari carian di Google hokey) kat atas tu??? Jangan nk hover ! Tak yah la nk kepoci2, 'Abang Besar' kita ni bukan berkucupan dgn org lain...org yd diciumnya tu HALAL baginya hokey!

...aku tempek kat sini saja je, nk kasi cantik skit blog ni asyik2 gambar posing, gambar kek, gambar Beto, gambar kasut...sesekali kasi korang layan gambar versi romantik camni apa salahnya ye tak.

...aceli aku respek abis la dgn couple ni. Walaupun dah kawin dan beranak-pinak still loving... romantiknya masih 'segar'...sgt jeles ok...kalau korang ada hubby pastikan dia juga romantik jd korang x de la jeles kan hahahaha.

...kat Mr. Google aku jumpa 2 keping gambar bahagia hero filem Ombak Rindu, Aaron Aziz bersama isterinya, Diyana Halik.

...berlatar belakangkan Menara Eiffel, Paris, pasangan bahagia berkucupan. So sweetkan dpt jd mcm derang ni. Aaron walaupun fofuler dan selalu bergandingan dgn aktress cun tp dia tetap x lupa diri. Masih setiap pada yg satu, manakala Diyana pulak sporting habis.

...sebenarnya, kalau korang kaki skodeng blog terutama blog gosip sure jumpa gak gambar ni versi x blur skit pun kat kawasan terbabit (daerah ciuman berlaku...wah gitu). Kat blog ni, aku saja blur kan cuz nanti anak2 buah tgk kang PENGSAN pulak....hahahaha. Derang tgk gambar gini dah kata Umie nye ni lucah wakakakaka. So, sebaiknya aku kasi blur sikit lah kan.

No comments: