.

Tuesday, April 17, 2012

Beto Kusyairy vs Jejaka Pilihan Jelita= MANTOP!!!

…hari ini, pagi2 dah bz semacam. Apa pun seronok, sebab sebelah ptg dpt jumpa pelakon pujaan ramai (ketika ini). OpsS, bukan Abg Long (Aaron Aziz) ye. Yg aku jumpa ni mmg kategori pujaan ramai juga (terutama perempuan).

…aku? Aku pun sama, tp lebih minat pada kualiti kerjanya (lakonan). Sebab, kalau dia berlakon sesuatu watak x nampak sgt dia sedang berlakon. Mcm real jewk, kira ‘hidup’ la kan. Satu lagi, dia jenis selamba n sempoi apabila berlakon…tak mcm kebanyakkan pelakon lain yg kadang nampak gaya mcm nk kontrol2.

…dia mmg tak sehensem Aaron Aziz, or segagah Ady Putra. Tapi, dia tetap tersendiri dan pasti dia juga aktor yg ‘istimewa’ hingga begitu ramai meminatinya ketika ini. Jadi, tak salah kalau aku jadikan dia antara jejaka pilihan Jelita June ini.

…Beto Kusyairy, aktor yg aku maksudnya! Orang kata dia tidaklah popular mana, sure senang dpt dia. Tapi, hah ambik ko…nak dpt date dgn dia kena tunggu 2 bulan. Nasib baik PA + isterinya yg sweet, Tisha senang diajak bekerjasama. Kali kedua diingatkan, dah dapat date. Walaupun lambat, tapi sempatlah masuk list before deadline. Tqvm Tisha.

…aku nak tampilkan kelainan pada penampilan Beto. Puas jugak membelek ‘aksi’nya menerusi Google dan Yahoo. Aku tgk, kebanyakkan penampilannya jenis santai dan sempoi. Jadi, aku plan kasi dia tampil smart dan lari daripada biasa.

…mungkin kerana teruja sebelum bulan ini special sikit (edisi lelaki) + dpt jumpa hero idaman Malaya, jadi rasa seronok je mengatur segalanya. Daripada sesi mencari tajaan baju hingga ke lokasi penggambaran. Alhamdulillah, walaupun last2 minute ada terencat sikit tapi keseluruhannya berjalan lancar.

…jam 1.30 aku, jurugambar dan jurumekap dah standby di The Saujana Hotel, Kuala Lumpur. Pihak pengurusan hotel sediakan sebuah bilik utk berehat, tukar pakaian dan mekap. Lebih kurang 2.30pm, Beto & Tisha sampai.

…serius, senang sekali bekerjasama dgn Beto mahupun Tisha. Walaupun mereka berdua tak cukup tido, tetapi masih memberi komitmen yg baik kepada kami. Hehehehe…terima kasih.

…Alhamdulillah, photoshoot berjalan lancar dan cuaca juga sgt bersahabat. Lepas selesai shoot baru hujan turun selebat alam, syukur Ya Allah kerana mempermudahkan urusan kerjaku hari ini ;)

…lebih kurang 5.30pm, selesai shoot dan sesi interview. Nak tahu apa yg kami bualkan, boleh belek Jelita edisi June 2012. Ok, skrg aku nak share dgn korang gambar2 the making Jejaka Pilihan Jelita- with Beto Kusyairy.


Gaya masing2 di lokasi photoshoot, time ni cuaca x stabil...matahari kejap2 hilang
Jgn ingat writer keje dia menulis jek, ini juga sebahagian drpd kerja writer apabila ada photoshoot ;)
Pose x menjadi, comey hahahaha mcm budak baik jek kan
Smartkan 'buah hati' Tisha ni ;)
Mcm model jam tgn lak
Suka Oscar dpt lumur muka Beto dgn tuala basah hahahaha
Beto Kusyairy, Lu mmg ada gaya jadi model jam hehehehe...
Tisha keboringan & kemengantukkan huhuhu, sabar betul dia tunggu Hubby selesai photoshoot
Oscar, me & Beto...
Puas panggil Tisha gambar bersama-dia sgt sweet senyum sikit dah cantik...oscar mcm biasa akan over huhuhu
Kenangan mahal ni, entah bila leh jumpa aktor pujaan ramai ni lg. Thanks Beto, kamu sgt mudah diajak bekerjasama. kekalkan sikap itu sampai bila2 ye ;)

No comments: