.

Saturday, May 5, 2012

Apa sajalah...:(

...sgt penat, dgn keadaan badan yg lemah tetap harus menggagahkan diri melunaskan tuntutan kerja + pada hari minggu :(. Inilah kerja writer/reporter...waktu kerja kami tak menentu, begitu juga time rehat!Apa pun redhalah Anis, krn kerjaya ini yg memberimu rezeki dan rasa bahagia juga puas!

...hari ini, pagi2 lg sudah huru-hara. Apa taknya, ada assgmt di Putrajaya. Janji jam 11.30, tp 10.30 masih di rumah. Harap2 jln raya lancar hari ni dan senang dapat parking ;)

...seperti kebiasaannya, kerja aku mmg kena menunggu. Adoyai ye punnn, apa nak buatkan. Walaupun kepala ligat berpusing (fenenlah), tp gagah jugak mkenunggu tamu. Jam 11.45pg, orgnya muncul dan tanpa berlengah dgn alasan utk beri kalian rehat (oh tidak, aku sudah bosan menunggu huhuhu).

....1.30pm, selesai assgmnt! Arghhh pedihnya perut...sgt lapar. Tp kepala jugak sgt pening, jadi saya terkocoh2 ke tempat parking dan berdesup memecut En Ommee keluar dari perut Alamanda, Putrajaya. Dalam pening2, syukur selamat sampai di rumah. Terus-TIDO!!!

...jam 3.30 solat Zohor dan jengah dapur. Hanya 3 biji telur yg ada dlm peti ais + cili yg siap diblend bersama bawang. Hemmm...sambal telur rebus je la kita hari ni :(, serius x larat nk memanjakan diri. Sgt sakit n penat, jd memerlukan lebih rehat. Lepas solat Asar, sambung tido! Alhamdulillah.

Sambal telur rebus-kaw2 pedas punya ;)
Sajianku hari ini-Alhamdulillah ;)

No comments: