.

Monday, November 19, 2012

Anuar Zain vs Nora Danish = ^_^

…lama tak juma ‘Abg Nuar’, itu ayat pertama aku apabila berkesempatan bertemu mata dgn Anuar Zain sempena majlis pelancaran muzik video terbarunya, Ajari Aku, yg diarahkan pengarah kreatif, Ghaz Abu Bakar  dan turut menampilkan pelakon Datuk Rahim Razali, selain Nora sebagai pasangan Anuar.

 …‘Abg Nuar’ senyum mendengar kata-kata aku, hampir hilang biji matanya…hahaha comel sgt muka dia ketika itu ^_^. Aceli mmg lama aku tak temu bual adik kepada Ziana Zain ni. So, kesempatan bertemu di Publika, Solaris Dutamas memang dinantikan.


….byk yg kami bualkan terutama mengenai perkembangan terbarunya. Jujur aku ckp, sepanjang sesi temu bual aku dpt rasa dan tgk bahawasanya Anuar Zain atau nama penuhnya Shahrul Anuar Zain ini tidak byk berubah. Masih sama dan tetap mesra melayani media. Paling penting, cukup mewah sgt senyuman manisnya. Adoyai, nasib baik la dia adalah Anuar Zain. Kalau tak, memang aku ngorat mamat neh! Hahaha….verangan la kan!!!

…dan yg menariknya, ptg ini suasana cukup hangat apabila tanpa berselindung jejaka tampan yg penuh karisma ni mengakui Nora Danish mempunyai ciri-ciri idamannya. Malah, kalau suatu hari nanti dia ditakdirkan menamatkan zaman bujangnya, dia percaya citarasanya akan menjurus kepada apa yang dimiliki pelakon popular itu.

…hah, gempak tak? Jarang sekali Anuar Zain nak buka mulut pasal perempuan ‘kan! Katanya lagi, dia suka cara Nora yg sopan dan berperwatakan (sure ramai yg ‘makan hati’ dgr pengakuan terbuka ni kan, maklumlah dia jejaka kegilaan ramai wanita ketika ini hahahaha!

…ok lah, jgn sembang byk sgt pasal Abg Nuar nanti ramai yg ‘seteres’. Apa kata korang layan gambar2 Abg Nuar yg aku gigih snap ni. Paling kelakar bila aku sebut… “Abg hensem…sy…sy…pandang sy ni…!” Hehehe cubaan utk menarik perhatian dia supaya pandang camera aku ^_^


Anuar bersama pengarah muzik videonya, Ghaz
Petang yg cerita bersama 3 lelaki smart ini
Senyum skema pun tetap sweet
Abg Nuar malu2 dipanggil Abg Nuar hensem...^_^
Penampilan simple jejaka idaman ramai...
Memang padan pun kalau Anuar pilih Nora 'kan...hehehehe




1 comment:

Anonymous said...

emmmm kemain lagi ye. hehehe jumpa bang nuaq.

-ozzayd