.

Tuesday, November 13, 2012

Gua kagum dgn mamat ni...Syafie Naswip semoga tuah milikmu dik ^_^

MENGENALI aktor Syafie Naswip sejak berusia 14 tahun dan kini telah berusia 20 tahun, orangnya tidak pernah berubah.

Apa yang berubah hanya ketinggian dan kematangan dirinya. Selebihnya Syafie masih kekal seorang anak muda yang pemalu, pendiam dan cukup berbakat sebagai aktor.

Ucapan tahniah dilayangkan kepadanya disambut dengan ucapan terima kasih. Rasanya sudah berbakul ucapan tahniah diterima selepas majlis ASK 2012 berakhir.

Namun, segala ucapan itu tiada tandingannya dengan ucapan tahniah daripada dua insan kesayangannya, ibu dan ayah yang setia menonton detik kemenangannya di depan kaca televisyen.

"Saya sedikit sebak ketika menerima anugerah sebab ibu saya teringin datang ke majlis ASK 2012. Sebelum ini, ibu langsung tidak pernah datang ke mana-mana majlis hiburan.

"Namun, saya hanya ada dua tiket sahaja. Jadi, ibu terpaksa menonton dari rumah. Itu yang membuatkan saya sedikit sedih. Keesokan harinya, ibu membelek-belek anugerah yang saya dapat sambil mengucapkan tahniah," kata Syafie yang merupakan anak tunggal kepada pasangaan Norsiah Ahmad, 47, dan Naswip Abu Nawas, 50.

p/s: artikel selanjutnya korang baca sendiri kat link di bawah ni yek ^_^

Kosmo! Online - Hiburan

2 comments:

Safwan Ezany said...

Ucapan drpd Pierre Andre pun ok gak... :)

snapsqueen said...

...ye sy setuju Aq