.

Thursday, April 11, 2013

Hadiah Pandora utk Hari IBU...

Kalau Uolls masih mencari-cari hadiah yang mahu diberikan kepada insan paling istimewa dalam hidup iaitu IBU, barangkali boleh singgah ke butik barang perhiasan, PANDORA untuk melihat koleksi khas yang disediakan bersempena sambutan Hari ibu tahun ini.

Pandora menawarkan pilih pelbagai bentuk 'charm' yang mampu menceritakan peribadi ibu kita termasuk kesukaan, hobi dan karakter ibu. Uolls boleh  memilih charm bentuk 'love' sebagai lambang kasih sayang kepada ibu tercinta, malah tercatat perkataan 'mum' dalam pelbagai bahasa seperti 'Mum' atau 'Mom" mahupun 'Maman' dalam bahasa Perancis.

Kata Pengarah Urusan Pandora, Datin Zarida Noordin pada majlis pelancaran koleksi terbaru Pandora khas di butik Pandora di Bangsar Village, berkata, bersempena menyambut Hari Ibu, Pandora meraikan ikatan kasih sayang ibu bersama anak dengan koleksi khas, unik dan meninggalkan memori indah yang tidak akan dilupakan. Bagi memberi peluang anak lelaki meluahkan perasaan kasih sayang kepada ibu, Pandora turut melahirkan 'charm' untuk ibu dan anak lelaki.
Butik Pandora di Bangsar Village
Koleksi baru
Yang ini sangat menangkap pandangan...

Nampak...Dynas dan adik Mia sara...
Ini baby boy Dynas
Comel kan...
Sempat berposing dengan pengacara majlis, Datuk Yasmin Yusuf yang sangat peramah
Dengan si comel ni pun mesti pose jugak...
Ini makanan yang disajikan lepas event selesai...


No comments: