.

Friday, June 28, 2013

Tahniah 'ayuqhaatami'...

Pagi ni, masuk office selepas keluar sarapan ketua grafik Jelita, Fred hulur naskah 'booklet' yang baru keluar printing. "Kak, buka page 16...", begitu kata Fred sambil sengih-sengih mengusik. Aku turut tersengih, sudah faham maksud usikannya.

Ye, buat julung-julung kalinya hasil air tangan aku tersiar dan dicetak di dalam buku kecik. Alhamdulillah, syukur atas peluang dan ruang yang diberikan. Tak sangka, lima resipi masakan aku dipilih untuk diselitkan dalam 'booklet' Sajian Istimewa bersama Leggo's dan Kara.

Booklet bersaiz poket ni menampilkan blogger masakan dan 31 resipi (ok, aku bukanlah blogger masakan sepenuhnya...tapi acapkali juga menempek gambar  masakan yang aku masak ^_^). Serius, walaupun bukanlah apa-apa sangat, tapi hati aku berbunga-bunga. Impaknya sangat besar, sampai makan tengah hari pun tak habis...hehehe.

Terima kasih kepada semua yang terbabit dalam projek ni, walaupun diberi masa yang agak suntuk tetapi berjaya dilakukan dengan baik. Kepada Uolls yang nak belek-belek resipi dalam booklet ni, kena tunggu Majalah Jelita edisi Ogos 2013 di pasaran ye. Akhir kata, layanlah gambar mcm biasa hohoho...*_*
Ada kawan-kawan yang mengusik, "Hey, dah macam duta Leggo's pulak."
Ni antara resipi yang aku kongsikan, ada lima...mudah dan sedap ^_^
Aku gembira dapat berkongsi sesuatu yang diminati dengan kalian semua. Terima kasih ^_^


No comments: