.

Wednesday, July 17, 2013

Maria JJCM 'superbest'...

Siapa tak kenal pengacara yang sangatlah 'banyak mulut' ni. Aku bertuah, sebab dalam sibuk-sibuknya dan berpuasa pulak, dia masih sudi memenuhi permintaan aku untuk buat sesi photoshoot. Seronok sangat dapat berjumpa dan bersembang, rasa macam cepat sangat masa berlalu.

Bab kerja, bagi aku, Maria Tunku Sabri (a.k.a Maria JJCM -Jalan-Jalan Cari Makan-) sangat memberi kerjasama baik...pendek kata 'tip top'. Tak banyak kerenah, walaupun dia selebriti terkenal. Sangat memahami tugas wartawan & jurugambar. Alhamdulillah, dia juga selesa dan suka dengan makeup artis yang aku bawak-Vee Muhamad.

Aku hope sangat, artis, selebriti atau pengacara lain juga ada PR macam Maria JJCM. Glamor dan popular bukan bermakna diri tu kena 'DIVA', ikut resam padi...makin berisi makin tunduk. 'Ular yang menyusur akar takkan hilang bisanya', bukanlah nak puji Maria JJCM ni lebih-lebih. Tetapi, dia memiliki pakej yang aku maksudkan. Tq Kak Maria sebab sangat mudah diurus dan bekerjasama dengan baik. Jumpa lagi nanti ye.
Maria JJCM hadiahkan bukunya kat aku...terima kasih kak, semoga Dia terus melimpahkan rezeki untuk akak.
Macam biasa sempat posing bagai...
Awek comel ni ratu hati Maria JJCM, so sweet kan. Aku suka rambutnya yang panjang mengurai.

Jurugambar (PP) dan Makeup Vee Muhamad dilokasi. Tq uolls
Inilah buku yang dihadiahkan kat aku dan Vee.
Vee Muhamad tekut mencantikkan Maria JJCM


No comments: