.

Tuesday, July 16, 2013

Memey nan manis...

Setelah sekian lama, akhirnya dapat jugak aku date dengan 'dramatis kontroversi' ini (dululah, sekarang rasanya 'mood' dah ok2 saja ^_^). Jumpa biasa-biasa time event tu biasalah, tapi set date dan shooting dengan dia ni kali pertama.

Awalnya ada 'rada' ngeri jugak, maklumlah tak pernah bekerjasama. Cuma chit chat di dalam whatsapp je. Hari ni, hasrat tu tertunai. Awalnya nak gandingkan dia dengan Abby Abadi, sayangnya atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan maka kempunan la aku nak merealisasikannya.

Bercerita pasal Memey, dia memberi kerjasama baik sepanjang shooting. Walaupun dipertengah 'jalan' baby Darwisz (Mohamed Darwisz Hakim, 5 bln) meragam sikit, tapi Memey tetap fokus dengan tugasnya ( photoshoot with Majalah Jelita yang aku kendalikan pagi tadi di Butik ButtonMyButtons).

Jujurnya, dulu aku sempat rasa marah dengan apa yang terjadi antara dia (Memey), Norman dan Abby Abadi. Bagi aku ketika itu, dia terlalu muda untuk terbabit dalam pergolakkan yang sangat2 tidak manis. Apapun, rahsia hidup kita ini milik Allah SWT. Sekarang, syukurlah hubungan mereka bertiga kembali normal malah sangat sweet. Mereka bertiga bagaikan sebuah keluarga bahagia dalam 'konsep' dan 'kefahaman' mereka sendiri, begitu indah aturan Tuhan.

Ok sepanjang photoshoot dengan Memey ni, byk yang kami kongsikan. Ada juga rakaman video yang aku buat sendiri (ala rakam manja2 je) dan akan dimuatkan dalam website Majalah Jelita nanti (sabar ye). Oklah, now saya nak share sikit gambar yang aku sempat snap sepanjang sesi photoshoot ni. Enjoy ^_^

Hehehe...sempat posing jugak tu.
Di butik ButtonMyButtons

Cantikkan baju-baju di butik ButtonMyButtons ni
Makeup artis aku, Vee Muhamad bab berposing no 1 ok *_*

No comments: