.

Sunday, January 30, 2011

...hari2 terakhir

Kami-Azie, Salwa, Kak Ema & Kak Zeda.

...bad mood + not feeling well + so sad, cuz bakal menghadapi 'hari2 terakhir' bersama 'adik' aku,Nurul Hazirah. Dia salah sorang witer di Jelita yg close dgn aku, yg aku suka dia cuz dia comel n bila gelak sgt2 comel...hehehehe!

...kami meraikan hari2 terakhir ini di Tasik Chini, idea bersama bos aku, Kak Emma. Semua team Jelita ikut sama kecuali budak2 grafik yg tarik diri last2 minute. X pe lah, x nk ikut nk buat mcm mana...tiada paksaan (...hakikatnya bos aku sgt terasa hati, sebab dia kalau boleh nk semua join sekali...biar rapat...biar mesra barulah wujud team work...tp kan kakak, x semua akan fikir mcm tu...so bialah).

A Moment to Remember.

...di Chini, kami sgt hepi...dlm sedey tetap menghepi kan diri cuz ini detik2 berharga kami bersama...yesza...A Moment to Remember! Azie, bila agaknya kita boleh ketawa, stress n menangis bersama lagi. Agak2 masih ingat x time2 kita panjat bas bersama...sesi luahan perasaan...gelak2 bila jumpa Joni? Hehehehe...hope akak masih ada dlm ingat Azie sampai bila2 yek. Hmmm...so sad, rasa cam x de mood nk bercakap...kalau ckp mcm ada air mata nk keluar sekali. Sadis kan!

No comments: