.

Thursday, January 27, 2011

...menyampah tp syg

...hari ni rasanya mcm akal dan perasaan aku x nyambung langsung, asyik tergelincir setiap kali aku cuba nk 'menyama' level kedua2nye...ada je yg x kena...ntah kenapa. Tp kerja tetap keje, kena jln mcm biasa maklumlah bekerja dlm line yg setiap bulan ada deadline...x kejar mmg nazak lah!

...blk umah agak lambat, alasannya sbb bahan sgt byk belum diproses menjadi artikel plus x sudi nk menjadi ahli wajib yg bersesak dlm jam di tgh ibu kota. So, secara rasminya aku sampai umah jam 10.30 mlm...ingat nk ajak TTM mkn bersama tp badan sgt penat...ketika ini akal n perasaan saling bertingkah, masing2 nk menang...akhirnya aku abaikan kehendak akal...aku ikut kemahuan perasaan yg mahu dimanjakan-mintak tido segera. So...

Aku: U, sori mlm ni x mkn sama lah...sgt penat dowh
TTM: Hukhukhuk...dia x nk mkn ngan kita
Aku: Bukan, i sgt penat ni...sok2 lah ye
TTM: U dh mkn ke?
Aku: Lom.
TTM: Jom la mkn dulu...u singgah amik i eh
Aku: U, tayar En. Omee i dh menghala ke umah ni, dh x kuasa nk pusing balik...sok la, u mkn sendiri k
TTM: Tak lapar ke?
Aku: Lapar banget, tp esok la mkn
TTM: Suka skip mkn, tp x kurus gak!
Aku: Gampang tol mulut mamat neh...dh la i penat neh!
TTM: Hehehehe...k

...mcm biasa, bila badan dh penat aku akan buat kerja 'haram'...apa lg, tido dlm keadaan busuk-alah bukan ada sapa nk peluk cium plus gomol pun kan...hahahaha...zzzzzzzzzzzz

No comments: