.

Thursday, February 3, 2011

...don't kiss me

...minggu ni byk betul kerjaan, drpd melunaskan segala fashionshoot, sesi interview n memproses bahan menjadi artikel. Naik juling biji mata melayannya, cuma belum sampai tahap muntah huruf ABC jek lg-kesian kat aku 'kan...gini ler tiap bulan der-ckp pun x guna.

...kul 9pm mcm tu, aku cabut balik umah cuz jari-jemari nk x berapa nk runcing ni x tahan dh nk mengetuk papan keyboard. Lg pun sok pg2 nk kena antar baju ke butik, tuan tanah kedaung dh bising mintak bajunya dihantar-ado org nk pakai katanya....huhuhu terseksanya badan aku ni kena buat mcm2 kerja, dh rupa kuli batak pun ada hahahaha...redha je lah!

...sampai umah, satu hal lg...parking x de-semua hidup dgn masyarakat yg 'x de tamadun' ni tuan-puan mmg payah sikit. Kalau boleh habis semua tanah lapang depan umah tu nk disidai kete derang, mcm derang je ada kete...org lain x de...kena naik bas!

...dekat setengah jam dok main pusing2 dgn En. Omee, baru la jumpa port yg aku rasa save. Dlm hati dh mcm2 sumpah kat derang yg x de tamadun tu-nama je hidup zaman alaf baru tp otak tahap manusia batak! Masuk umah, terus mandi cuz kepala dh berat semacam-ada harapan nk dpt migrain. Lepas mandi, ingat nk rendam maggi-tp badan dh mintak tido.

*...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...*

...kul 3.30pg, terjaga-sakitnya hati. Puas pujuk mata suruh tido tp degil ya amat! Last2 aku bangun n on pc, tp x tau nk menaip apa, otak tumpul di pg hari. Waaaaaaaaaaaaaaaaaa...stressnya!!!

No comments: