.

Monday, November 5, 2012

Dian Pelangi & sehelai baju RM39.90...

Cita rasa fesyennya menjadi inspirasi wanita lain
…hari ni penat sesgt, banyak kerja menunggu dibereskan. Tak yah nak merungut sgt la sebenarnya, sebab taip2 bulan mmg akan lalui keadaan ni. Keadaan di mana aku perlu melangsaikan segala ‘hutang assignment’ sebelum dateline menjadi deadline!

…so dari pagi, aku sibuk pulun proses bahan2 mentah menjadi artikel sebab jam 2 pm aku ada assignment kat Hotel JW Marriot utk cover event Islamic Fashion Festival (dgn tema ‘Hakuna Matata’ yg bermaksud ‘jangan bimbang’).

…ptg ni aku berkesempatan bertemu, bersembang dan snap gambar wanita berhijab yg menjadi bualan ramai. Ye…Dian Pelangi. Cukup manis orangnya, mesra, baik dan sopan. Personalitinya mengundang rasa suka dalam hati, kiranya senang nak bekerjasama walaupun ketika itu dia sibuk kerana koleksinya bakal diperagakan di pentas IFF.

…habis assignment lebih kurang 5.30 pm, terus bergegas ke Lot 10. Lama tak buat sesi cuci mata, hari ni nak merayap puas2 nak balik pun tgh jem teruk. Paham sajalah kalau dah dok tgh2 segi 3 emas KL ni.

…biasanya kalau ada event kat sana, aku mmg park kereta comel aku kat situ jugak. Tapi ptg ni terlebih rajin, aku p parking kereta kat Lot 10. Lepas tu, gigih la berjalan dalam hujan ke hotel. Lagipun, dah pasang niat nak cuci mata kat H&M…hehehehe!

…pusing punya pusing, akhirnya cuma berkenan sehelai baju dan harganya RM39.90. Jadilah, daripada tak beli langsung. Upah buat berjalan kaki sana sini. Kiranya hari ni puas hati sebab dpt bertemu mata dengan Dian Pelangi dan dpt sehelai baju yg cantik dgn harga murah. Meriah sgt perasaan aku skrg ni hehehehe. Dah…adios!

No comments: