.

Saturday, March 9, 2013

Baking time...for old friend's (Part I)

Lama tak jumpa Azie dan Wawa, kawan lama yg pernah kerja bersama dalam team Majalah Jelita. Dulu kami berempat, aku, Azie, Ila dan Wawa. Sekarang hanya Ila yg masih kerja bersama aku. Azie dan Wawa sudah bertemu kerjaya impian mereka.

Kebetulan hari ni nak singgah balik rumah Ma, so kami plan jumpa 1-2 jam kat area Serdang. Act memang payah nak plan jumpa sebab time kerja masing2 x sama, tambahan pulak Azie sekarang stay kat Seremban. Jadi, bila dia turun KL dapat la plan jumpa.

Memandangkan hari ni agak free, so aku merajinkan diri baking Red Velvet Cup Cake with Cream Cheese. Hope, depa bertiga suka la dgn hasil masakan aku nanti. Hehehehe...ok lah, lepas cuba depa aku update balik ye. Now, korang layan gambar je dulu k ^_^



Mula2 buat versi malas...
Lepas mood rajin dtg, baru la buat versi cup cake

Siap dibakar

Siap boh dlm kotak...

*update...

...jam 9pm, aku sampai di tempat pertemuan dan nampak kelibat Azie, Ila juga En. Tunang dia ada bersama. Maknanya, Wawa belum sampai.

... dek ralitnya bersembang (terutama kemelut di Lahad Datu), lupa nak snap gambar hehehe. Takpa la, simpan dlm ingatan kegembiraan mlm ni. Lagipun, Azie janji nak plan jumpa lagi. TQ Azie, Ila dan Joe sebab sudi rasa cup cake sy eh ^_^

No comments: